جستجو

سمعک های جدید زیمنس سیگنیا

آنچه در این مطلب میخوانید

ویژگی های جدید ترین سمعک های زیمنس سیگنیا

در این متن قصد داریم از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت تولید سمعک صحبت کنیم و پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی در این زمینه را مرور کنیم.

زیمنس سیگنیا بالاترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه صنعت

تاریخچه زیمنس

شرکت زیمنس در سال ۱۸۴۷ و توسط «ورنر فون زیمنس»و پس از طراحی یک پوینتر تلگراف توسط او و همکارش «جورج هالسکه» تأسیس شد و در ابتدا با نام تجاری siemens&halsk و با ده نفر نیرو در تاریخ 12 اکتبر سال 1847 رسماً کار خود را آغاز کرد.

زیمنس سیگنیا
ورنر فون زیمنس

از اولین و مهم‌ترین پروژه‌های شرکت زیمنس و هالسکه در ابتدای تأسیس می‌توانیم به توسعه خط تلگراف از برلین تا فرانکفورت اشاره بنمائیم؛ و یک سال بعد قرار دادی مشابه را با دولت روسیه منعقد کردند که سود فراوانی نصیب این شرکت شد.

به همین دلیل جایگاه زیمنس در روسیه رشد بالایی را به خود دید به‌ نحوی‌ که در سال 1856 شرکت زیمنس 330 نیرو داشت که دو سوم آن‌ها در روسیه بودند؛ و در همان سال هم زیمنس دفتر سوم خود را در «لندن» تأسیس نمود.

زیمنس سیگنیا

 امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک‌ بار نام غول صنعت و تولید اروپا یعنی شرکت زیمنس آلمان را نشنیده باشد؛ و یا نماد siemens را در نقش حامی در ورزش و هنر و یا حتی شرکت‌ های هوایی ندیده باشد؛امروزه زیمنس با مهندسی دقیق و تولید انبوه و گستردگی در بیش از 200 کشور جهان به‌عنوان پرچم‌ دار در صنعت دنیا نامی آشناست و در حال حاضر مقر اصلی آن در شهر «مونیخ» است .

زیمنس سیگنیا
زیمنس سیگنیا

حوزه فعالیت زیمنس سیگنیا

زیمنس در حال حاضر در حوزه‌های صنعت، انرژی، سلامت و زیر ساخت و صنایع شهری فعالیت می‌کند. این شرکت آلمانی در حوزه‌ی سلامت و ساخت و فروش تجهیزات پزشکی یکی از فرمانروایان بازار است. 12 درصد از درآمد زیمنس از این بخش تأمین می‌شود و دومین واحد پر سود آن‌ ها پس از خودکار سازی صنعتی است

برای آشنایی با انواع سمعک اینجا کلیک کنید.

زیمنس سیگنیا
زیمنس سیگنیا

سمعک سیگنیا از سمعک های بسیار با کیفیت بازار محسوب می شود که سابقا با برند قبلی به نام زیمنس بیشتر شناخته شده بود. در سال 2015، شرکتی به نام سیوانتوس برند سمعک زیمنس را خریداری کرد و نام آن را به سیگنیا تغییر داد. و سپس در سال 2019، سازنده سمعک Widex با Sivantos ادغام شد و WSAudiology را ایجاد کرد. پس از این ادغام سمعک های سیگنیا یا زیمنس به طور قابل توجهی بهبود یافته اند و این روند با نسل جدید سمعک های زیمنس یعنی Augmented Xperience ادامه دارد.

برای آشنایی با ویژگی های جدید ترین سمعک های زیمنس سیگنیا با ما همراه باشید.

زیمنس سیگنیا
زیمنس سیگنیا

خط جدید سمعک Augmented Xperience از سیگنیا با نام اختصاری AX، دارای پیشرفت‌های عمده و تفاوت‌ های کلیدی نسبت به نسل قبلی این سمعک یعنی X است که به یک سمعک جدید بسیار چشمگیر با ویژگی های استثنایی منجر شده است.

تکنولوژی های سمعک جدید زیمنس

زیمنس سیگنیا
زیمنس سیگنیا

ویژگی اصلی و نقطه قوت سمعک های  AX زیمنس استفاده از نه تنها یک، بلکه دو پردازنده صدا است که قابلیتی به نام زوم فوق العاده را امکان پذیر می کند که با آن بیشتر آشنا خواهیم شد. سمعک جدید زیمنس یعنی نسل AX از مدل های محبوب این کمپانی یعنی Pure و Styletto و همینطور مدل داخل گوشی شارژی جدید Insio پشتیبانی می کند.

از آنجایی که همه این مدل ها روی پلتفرم ارتقا یافته Augmented Xperience  تولید شده اند، بسیاری از ویژگی‌ هایشان مشابه است. اما یکی از ویژگی‌ هایی که قطعاً با نسل قبلی متفاوت است، قابلیت شارژ مجدد است و جنس باطری های قابل شارژ است.

زیمنس در جدیدترین سمعک های شارژی خود از شارژ القایی نسل قبل دور شده و از شارژ گالوانیکی برای مدل های Pure  و Styletto شارژی خود استفاده کرده است. همچنین نسل جدید سمعک های زیمنس شاهد اولین سمعک های داخل گوشی قابل شارژ Insio است.

زیمنس سیگنیا
0 0 رای
امتیاز مقاله
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاهات

تبلیغات :

ترس و اضطراب از مرگ
بزرگسالان

اضطراب از مرگ

به نظر شما علت ترس و اضطراب از مرگ چیست و بین چه کسانی شایع تر و شدیدتر است؟ آیا این ترس سودی برای انسان

ادامه مطلب
بزرگسالان

تومور عصب شنوایی

.تومور عصب شنوایی Vestibular schwannoma یا نوروم آکوستیک(acoustic neuroma) یک نوع تومور خوش خیم است. که می تواند عوارض متعددی از جمله ناشنوایی، وزوز گوش و

ادامه مطلب
بیماری های زنان

پیرگوشی چیست؟

پیرگوشی (presbycusis)  کاهش شنوایی مربوط به سن است که در اثر افزایش سن در بزرگسالان نمود پیدا می‌کند. این مشکل شنوایی، یک کاهش شنوایی حسی

ادامه مطلب
عمل میرنگوتومی گوش
مقالات

عمل میرنگوتومی گوش چیست؟

جراحی میرنگوتومی گوش چیست؟ برای آشنایی با عمل میرنگوتومی گوش لطفا با ما همراه باشید: یکی از شایعترین بیماری های گوش عفونت گوش میانی می

ادامه مطلب

جدید ترین نوشته ها

تبلیغات :