جستجو

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر است ؟

آنچه در این مطلب میخوانید

هزینه عمل بینی در اصفهان چقدر است؟

هزینه عمل بینی، یکی از مهم ترین مسائل برای انجام عمل بینی در شهرهای مختلف است. در این مقاله ما سعی داریم عوامل موثر بر هزینه عمل بینی در اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه جراحی بینی

هزینه عمل بینی در اصفهان ، هر ساله با تعرفه های متفاوتی برای بیماران انجام می شود. هزینه عمل بینی در اصفهان در سال ۱۴۰۱ به عوامل متعددی بستگی دارد. به شکل کلی هزینه عمل از ۸ میلیون تومان شروع شده و تا ۵۰ میلیون تومان هم می رسد. بسته به نوع عمل و شکل بینی، هزینه این عمل تغییر می کند. حداقل هزینه عمل برای برخی جراحی ها ممکن است از ۹ یا ۱۰ میلیون تومان به بالا باشد.

هزینه عمل بینی گوشتی و ترمیمی از این قیمت ها شروع می شوند. ولی برای انحراف بینی یا سیتوپلاستی، حداقل هزینه جراحی ۸ میلیون تومان تعیین شده است. برای بررسی هزینه عمل، عوامل متعددی مورد بررسی قرار  می گیرد. برخی از این عوامل به شرح زیر است:

  • نوع بینی فرد

برای انجام عمل بینی و بررسی هزینه عمل، توجه به شکل بینی ضروری است. هزینه عمل بینی در اصفهان، برای بینی های گوشتی به مراتب بالاتر از بینی های استخوانی است.

هزینه عمل بینی در اصفهان

  • هزینه مشاوره عمل بینی

برخی از جراحان برای مشاوره قبل از عمل بینی یا ویزیت اولی خود هزینه ای دریافت نمی کنند. ولی برای سایر پزشکان پرداخت هزینه ویزیت و مشاوره قبل از عمل بینی الزامی است.

  • هزینه آزمایشات قبل از عمل بینی

برای انجام عمل جراحی،بیمار باید یکسری آزمایشات را انجام داده و به پزشک ارائه کند. پزشک باید در خصوص قند خون، غلظت خون، کمبود آهن و… اطلاعاتی داشته باشد تا بتواند عمل بیمار را به بهترین صورت ممکن به انجام برساند.

  • هزینه بیمارستان یا کلینیک

هزینه عمل در کلینیک نسبت به بیمارستان، کمتر است. افراد با توجه به شرایطی که دارند می توانند انتخاب کنند که عملشان در کلینیک یا بیمارستان انجام شود. در کلینیک پس از انجام عمل بینی فرد پس از چند ساعت ترخیص می شود. در صورتی که برای بیماران دارای بیماری های زمینه ای، انجام عمل بینی در بیمارستان بهتر است. نظارت بیشتری بر بیمار در بیمارستان صورت می گیرد و فرد بیمار حداقل یک شب باید در بیمارستان بماند.

  • هزینه عکاسی عمل بینی

برای انجام عمل بینی به بهترین شکل، پزشک باید با کمک عکس آتلیه ای مشکل بیمار را تشخیص دهد. به همین دلیل گرفتن عکس قبل از عمل بینی ضروری است. با توجه به اهمیت این موضوع، برخی از پزشکان در مطب خود از زوایای مختلف از بینی بیمار عکس می گیرند.

عکس تهیه شده از بینی بیمار، هیچ روتوشی ندارد و به راحتی توسط پزشک، مشکلات بینی بیمار شناسایی می شود. هزینه عکاسی در این صورت پایین تر است. در برخی موارد پزشک علاوه بر عکاسی، سی تی اسکن را هم برای بیمار تجویز می کند. توجه داشته باشید که در این مورد هزینه سی تی اسکن به هزینه عکاسی اضافه می شود.

عکاسی عمل بینی

  • هزینه عمل جراحی بینی

بسته به توانایی و مهارت جراح بینی در انجام عمل، دستمزد جراح تغییر می کند. در انجام این عمل بهتر است علاوه بر تبحر پزشک، به کیفیت عمل بینی نیز توجه داشته باشید. پیچیدگی و دشواری عمل، عامل دیگری است که می تواند بر افزایش هزینه عمل بینی در اصفهان اثرگذار باشد. فقط به دنبال یک عمل بینی ارزان قیمت نباشید. تمامی شرایط را برای اینکه عمل بینی به بهترین حالت انجام شود، در نظر بگیرید.

  • منطقه جغرافیایی

هزینه عمل بینی در اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی متفاوت است. در شهرهای بزرگ عموما هزینه عمل بینی بیشتر است. پزشکان و جراحان ماهر و توانمندی در شهرهای بزرگ هستند و افراد زیادی در شهرهای بزرگ عمل بینی را انجام می دهند.

  • هزینه های بیهوشی

روش های تهاجمی و جراحی، نیاز به داروهای بیهوشی دارند. هزینه عمل بینی در اصفهان در این روش ها بیشتر است. در روش های غیرتهاجمی هزینه ها کمتر می شود. یکی از دلایل پایین آمدن هزینه ها در روش غیر تهاجمی، استفاده کمتر از تسهیلات است.

  • نسخه های دارویی

داروهایی که توسط بیمار قبل از عمل یا بعد از عمل باید مصرف شوند، در هزینه عمل بینی در اصفهان تاثیرگذار هستند. هر دارو قیمت متفاوتی دارد. نوع دارو توسط پزشک یا بیمارستان به فرد اعلام می شود.

  • هزینه جلسات معاینه بعد از عمل

بعد از عمل، باید تاریخی برای چکاپ تعیین شود. عموما پزشک این زمان را تعیین می کند. فرد بیمار بعد از عمل، باید برای معاینه به پزشک مراجعه کند، تا در صورت وجود مشکل، پزشک داروها یا دستورالعمل هایی را برای بیمار تجویز کند.

هزینه عمل بینی در اصفهان را کدام بیمه می دهد؟

اگر بنا به تجویز پزشک، شما باید عمل رینوپلاستی انجام دهید، این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه این عمل را باید خودتان پرداخت کنید. صفر تا صد هزینه عمل بینی رینوپلاستی در بیمارستان دولتی یا خصوصی توسط فرد پرداخت می شود و بیمه هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کند.

اگر عمل بینی ضروری باشد و مشکلاتی در تنفس فرد وجود داشته باشد، عمل بینی، درمانی محسوب می شود. در این موارد، بیمه درمانی هزینه عمل را پرداخت می کند. برخی از عمل های بینی که بیمه درمانی هزینه آن را پرداخت می کند، شامل موارد زیر است:

  1. انحراف بینی
  2. شکستگی استخوان بینی
  3. بزرگی شاخک های بینی
  4. پولیپ بینی

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی پهن یا گوشتی، به مراتب بالاتر است. یکی از دلایل بالا بودن هزینه این نوع عمل، وجود غضروف ضعیف است که حین عمل نیاز به تقویت دارد. تقویت غضروف می تواند بر بالا رفتن هزینه عمل بینی در اصفهان تاثیرگذار باشد.

مورد دیگر در افزایش قیمت جراحی بینی گوشتی، پوست ضخیم این مدل بینی است که فرآیند جراحی را پیچیده تر می کند. به صورت کلی برای اطلاع از هزینه این عمل باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک بعد از معاینات لازم، هزینه عمل را به شما اعلام می کند.

عمل بینی فانتزی

عمل بینی فانتزی ممکن است مورد علاقه اکثر خانم ها باشد. اما از هزینه عمل بینی فانتزی آگاهی نداشته باشند. هزینه عمل این نوع بینی برای فردی که درباره این موضوع تصمیم جدی دارد، مهم تلقی می شود.

عمل بینی فانتزی از این نظر که عمل زیبایی است، هزینه بالاتری دارد. پزشک توانمند و کاربلد، این عمل را با قیمت پایین انجام نمی دهد. عمل زیبایی بینی بسیار حساس است و می تواند دشوار باشد. علت افزایش قیمت این عمل هم می تواند به دلیل پیچیدگی این جراحی باشد.

هزینه عمل بینی فانتزی

عمل بینی سه بعدی

یکی از جراحی های مطرح بینی، انجام عمل بینی سه بعدی است. در این نوع جراحی با کمک کامپیوتر، بینی مورد نظر بیمار طراحی می شود. انجام این روش قبل عمل به بیمار کمک بزرگی می کند. بیمار می تواند قبل از عمل تصویری از نتیجه جراحی را ببیند.

این طراحی در نهایت به تهیه قالب های کنترلی می انجامد که در این روش نقش بسزایی دارند. هزینه عمل بینی سه بعدی به مراتب بالاتر است. به دلیل افزایش هزینه عمل بینی در اصفهان در این روش، عموما افراد از انجام این مدل عمل صرف نظر می کنند.

هزینه عمل انحراف بینی

عمل انحراف بینی یا سیتوپلاستی، عملی درمانی محسوب می شود. در این عمل، هدف صاف کردن و اصلاح تیغه بینی است. این عمل در کنار عمل رینوپلاستی یا زیبایی بینی هم می تواند انجام شود. عمل انحراف بینی به فرد بیمار کمک می کند تا راحت تر تنفس کند. مسیر عبور هوا کاملا اصلاح شده و سوراخ های بینی قرینه می شوند.

علاوه بر این، برداشت غضروف اضافه نیز در این عمل صورت می گیرد. هزینه عمل انحراف بینی یا پولیپ بینی به عوامل متعددی بستگی دارد. با توجه به معاینه پزشک و تشخیص آن، فرد باید این عمل را انجام دهد. بخشی از این عوامل که بر هزینه عمل اثرگذار هستند در زیر عنوان می شود:

  • آیا علاوه بر انجام عمل انحراف بینی، عمل پولیپ بینی هم باید انجام شود؟
  • آیا عمل انحراف بینی باید همراه با عمل رینوپلاستی صورت گیرد؟
  • همراه با عمل انحراف بینی به عمل سینوس هم نیاز است؟
  • مدل بینی بیمار چگونه است؟ گوشتی یا استخوانی است؟

در مطالعات مختلف و طبق نظر اساتید جراحی بینی ، از لیزر نمی توان برای تغییر فرم بینی استفاده کرد. لذا تنها کاری که لیزر می تواند حین عمل جراحی انجام دهد، ایجاد برش حین جراحی است. پس از لیزر برای انجام عمل انحراف بینی استفاده نمی کنند.

عمل زیبایی بینی در اصفهان

برای انجام عمل زیبایی بینی در اصفهان، هزینه جراحی بینی بسیار مهم تلقی می شود. به عبارتی خیلی از افراد ممکن است بر این باور باشند که جراح بینی توانمند، هزینه بالایی برای این عمل می گیرد. در صورتی که بالا بودن هزینه عمل، دلیل موجهی برای موفقیت آمیز بودن عمل بینی نیست. ممکن است هزینه جراحی بینی یک پزشک تازه کار با بهترین جراح بینی یکسان باشد.

هزینه عمل بینی در اصفهان در برخی بیمارستان ها به صورت اقساطی هم قابل پرداخت است. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که در روش اقساطی برای پرداخت هزینه از بیمار چک یا سفته به عنوان ضمانت دریافت می شود.

با توجه به مواردی که گفته شد، نمی توان برای هزینه عمل بینی در اصفهان مقدار مشخصی را اعلام کرد. همانطور که گفته شد، پس از تشخیص پزشک و نوع عمل فرد، هزینه عمل بینی در اصفهان را می توان تخمین زد. حساسیت این عمل به قدری بالاست که باید از افراد مختلف در خصوص انتخاب جراح خوب پرس و جو کرد.

0 0 رای
امتیاز مقاله
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاهات

تبلیغات :

ترس و اضطراب از مرگ
بزرگسالان

اضطراب از مرگ

به نظر شما علت ترس و اضطراب از مرگ چیست و بین چه کسانی شایع تر و شدیدتر است؟ آیا این ترس سودی برای انسان

ادامه مطلب
بزرگسالان

تومور عصب شنوایی

.تومور عصب شنوایی Vestibular schwannoma یا نوروم آکوستیک(acoustic neuroma) یک نوع تومور خوش خیم است. که می تواند عوارض متعددی از جمله ناشنوایی، وزوز گوش و

ادامه مطلب
بیماری های زنان

پیرگوشی چیست؟

پیرگوشی (presbycusis)  کاهش شنوایی مربوط به سن است که در اثر افزایش سن در بزرگسالان نمود پیدا می‌کند. این مشکل شنوایی، یک کاهش شنوایی حسی

ادامه مطلب
عمل میرنگوتومی گوش
مقالات

عمل میرنگوتومی گوش چیست؟

جراحی میرنگوتومی گوش چیست؟ برای آشنایی با عمل میرنگوتومی گوش لطفا با ما همراه باشید: یکی از شایعترین بیماری های گوش عفونت گوش میانی می

ادامه مطلب

جدید ترین نوشته ها

تبلیغات :